Nog 6 dagen! - Reisverslag uit Gennep, Nederland van Remco Ginkel - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen! - Reisverslag uit Gennep, Nederland van Remco Ginkel - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen!

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg Remco

03 April 2018 | Nederland, Gennep

Goede morgen allemaal,

Het is nu dinsdag 3 april 06.15 en ik ben me klaar aan het maken voor weer een dag stage in het SJG in Weert. Deze periode is erg snel voorbij gegaan, want ik heb hier nog maar drie dagen te gaan. En dan??? MALEISIE!

Maandag 9 april om 20.50 vertrekt het vliegtuig vanaf Schiphol! Het voelt nog best onwerkelijk en lijkt nog heel lang te duren, maar het zijn nog maar 6 dagen. Gisteren is Frank vertrokken naar Duitsland, dus nu komt voor mij de reis ook steeds dichterbij.

Of ik het spannend vind? JAAAA!!
Ik heb al best wel wat zenuwen en denk iedere keer 'dat mag ik niet vergeten' en 'dat ook niet' en 'denk ook nog even daaraan voordat je gaat'. Gezonde spanning uiteraard, maar wel duidelijk aanwezig.

Ik heb er wel super veel zin in, dus dat moet wel goed komen. 'GENIETEN' met een zachte en grote G staat natuurlijk voorop. Verder hoop ik ook super veel te mogen leren.

Ik zal jullie regelmatig mee laten kijken in mijn avonturen.

Groetjes,
Remco

  • 03 April 2018 - 07:41

    Mary:

    Jajongen, het schiet nu echt op!

  • 16 April 2018 - 20:46

    Alex:

    Succes kerel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remco

Actief sinds 01 April 2018
Verslag gelezen: 535
Totaal aantal bezoekers 7130

Voorgaande reizen:

09 April 2018 - 12 Juni 2018

Maleïsie - Kubang Kerian

Landen bezocht: